1 U svojem radu primjenjujemo multidisciplinarni etos usredotočen na kritički građanski odgoj i participaciju. Inspirirani pokretom popularnog obrazovanja, zainteresirani smo za dizajn modela takozvanog “edutainmenta” i komunikacijskih modela te za načine na koje možemo potaknuti učenje i razmjenu s različitim publikama izvan uvriježenih umjetničkih i dizajnerskih ustanova. Na primjer, skupini tinejdžera u galeriji South London doveli smo dvojnika Davida Camerona kako bi stvorili vlastitu političku emisiju u susret parlamentarnim izborima u Ujedinjenoj kraljevini 2015. godine. Trenutačno revitaliziramo Dump it on Parliament, post-punk komplilacijsku kasetu iz 1980-ih proizvedenu kao protest protiv predloženog odlagališta nuklearnog otpada u Bedfordshireu. Pozvali smo nove bendove u usponu da naprave nove verzije tih pjesama i napišu nove pjesme za prosvjede.
2 Naš rad istražuje kako pristupiti dizajnu kao društvenoj praksi i alatu rekalibracije dominantnih ideologija i aspiracija. Izmicanjem iz tradicionalnog tržišnog modela, radimo izravno u javnoj sferi, djelujemo na prkosan, participativni način kako bismo stvorili angažiranost i promicali razumijevanje složene uloge dizajna u razvoju političkih, kulturnih i gospodarskih sustava i društvenih struktura.
Zainteresirani smo za spekulativni dizajn kao alat za ispitivanje kulturnih proizvoda i praksi te načina na koje oni odražavaju i nameću perspektive, vrijednosti, ideje i vjerovanja koji su temelji suvremenog društva. Uzmimo, na primjer, postojeći imperativ “stvaranje sebe”. Kulturne tehnologije kao što su reality televizija djeluju poput građanskih laboratorija koji nas uče kako da se gledamo, poboljšavamo i iznova izgradimo kao snažni, poduzetnički građani, koji preuzimaju odgovornost za svoju vlastitu dobrobit ne oslanjajući se na “veliku državu”. Također, kao primjer možemo uzeti ulogu dizajna u suvremenoj tržišno usmjerenoj politici, u promjeni politike iz stranačke ideologije prema marketinškom pristupu temeljenom na vrijednostima. Koriste se istraživačke tehnike kako bi se utvrdile potrebe glasača prije nego što stranka dizajnira svoje proizvode, bilo da se radi o politikama, porukama ili kandidatima, sve kako bi se proizvelo zadovoljstvo glasača.
3 Pristup koji njegujemo u svojoj praksi potiče redefiniranje ili stvaranje novih uloga i mogućnosti za društveno angažirani dizajn. Zbog toga sadržaj proizvodimo i širimo u različitim formatima: programi radionica, dokumentarni filmovi, javni događaji, TV emisije uživo, izložbe i izvedbene turneje. Često nas angažiraju ustanove, vijeća, škole, umjetničke organizacije, galerije i festivali.